email: tasosavrilionis@yahoo.gr

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Άρθρο του Δημήτρη Αναγνώστου στον Ενεργό Δημότη

Αγαπητοί δημότες Αγίου Δημητρίου,

Ονομάζομαι Δημήτρης Αναγνώστου και στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, συμμετέχοντας στον συνδυασμό «ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ» με υποψήφιο δήμαρχο τον καθηγητή Τάσο Αυρηλιώνη. Την αγάπη μου για τα κοινά την έχω εκδηλώσει από τα σχολικά μου χρόνια με την αδιάλειπτη συμμετοχή μου στα μαθητικά συμβούλια των σχολείων όπου φοίτησα. Νιώθω υπερηφάνεια που ακόμα και στην περίοδο των μετέπειτα σπουδών μου, παρά τις «ευκαιρίες» που παρουσιάστηκαν, ποτέ δεν υπήρξα «φοιτητοπατέρας» ή «ακόλουθος» βουλευτών και ποτέ δεν συμμετείχα ενεργά σε κάποιο κόμμα. Η πολιτική μου ζωή υπήρξε έντονη αλλά αυτό για μένα ανέκαθεν σήμαινε να εκφράζω ξεκάθαρα και ενεργά τις απόψεις και τους προβληματισμούς μου για τον τόπο που με γέννησε και ανέθρεψε.

Φίλοι μου, η πόλη μας πάσχει από κορεσμό. Η αποστροφή των νέων ανθρώπων για την πολιτική, έχει οδηγήσει την ανακύκλωση των ίδιων και των ίδιων προσώπων ακόμα και στην τοπική αυτοδιοίκηση. Κομματικά στελέχη που πασχίζουν να εκπληρώσουν τις φιλοδοξίες τους και πολιτικάντηδες που εξυπηρετούν μεγάλα συμφέροντα, λυμαίνονται τον Άγιο Δημήτριο, στερώντας τη νεολαία από ζωτικό χώρο. Οι νέοι της περιοχής μας γνωρίζουν που πονάει ο τόπος και μπορούν να παλέψουν. Έχουν φρέσκιες ιδέες και πάθος. Μπορούν να προσφέρουν στα κοινά.

Αγαπητοί συντοπίτες μου, θέλω με πάσα ειλικρίνεια να σας διαβεβαιώσω ότι ο Τάσος Αυρηλιώνης με πορεία δεκαετιών στην μέση εκπαίδευση και με πολύχρονη συμμετοχή ως αντιδήμαρχος και δημοτικός σύμβουλος, στα πολιτικά πράγματα του τόπου μας, είναι ο μόνος υποψήφιος δήμαρχος που στηρίζει τη νεολαία του Αγίου Δημητρίου. Και μας στηρίζει έμπρακτα. Η υποψηφιότητά μου σε αυτές τις εκλογές, ενώ είμαι μόλις 25 ετών, αποτελεί μεγάλη τομή και δείγμα του τρόπου σκέψης του. Δύσκολα αντιστέκεται κανείς στο να συμπεριλάβει στον συνδυασμό του νέους ανθρώπους που δεν είναι επιταγές κομματικών οργανώσεων και γραφείων. Ο Τάσος Αυρηλιώνης δίνει το παράδειγμα και παίρνει αυτό το ρίσκο. Είναι στο χέρι όλων μας, να τον βοηθήσουμε να δικαιωθεί. Έτσι λοιπόν, σας ζητώ από καρδιάς να στηρίξετε τον συνδυασμό «ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ» με υποψήφιο δήμαρχο τον καθηγητή Τάσο Αυρηλιώνη.

Δημότες του Αγίου Δημητρίου,

Η νεολαία της πόλης μας, σας απλώνει το χέρι…                     
  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ 
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου